Πολιτική Ποιότητας – eforotexnikos.gr
1. Σκοπός
Να διασφαλίζει ότι οι υπηρεσίες που παρέχει η EFOROTEXNIKOS παρέχονται με υψηλά επαγγελματικά πρότυπα, αξιοπιστία, ακρίβεια και ικανοποίηση πελατών.
2. Δέσμευση
- Συμμόρφωση με την ισχύουσα νομοθεσία και τους κανονισμούς του κράτους και της ΕΕ.
- Διαρκής βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.
- Επίκεντρο στον πελάτη: ακριβείς πληροφορίες, διαφάνεια, επικοινωνία.
3. Διαδικασίες
- Ελέγχος και επικαιροποίηση των διαδικασιών όταν αλλάζει η νομοθεσία ή η φορολογική/λογιστική πρακτική.
- Εσωτερική αξιολόγηση της ικανοποίησης των πελατών (feedback).
- Εκπαίδευση προσωπικού, τήρηση προθεσμιών, υποχρέωση ακρίβειας στην κατάρτιση στοιχείων.
4. Διαχείριση παραπόνων
- Διαδικασία υποβολής παραπόνων από πελάτες.
- Διερεύνηση εντός καθορισμένου χρόνου (30 ημερών) και ενημέρωση πελάτη για τα αποτελέσματα.
5. Ευθύνη
Η διοίκηση και όλα τα στελέχη φέρουν ευθύνη για την εφαρμογή της πολιτικής ποιότητας.
6. Αναθεώρηση
Η πολιτική ποιότητας αναθεωρείται τουλάχιστον μία φορά ετησίως ή σε περίπτωση αλλαγών στη λειτουργία ή στη νομοθεσία.
