Πολιτική Ποιότητας

Πολιτική Ποιότητας – eforotexnikos.gr

1. Σκοπός
Να διασφαλίζει ότι οι υπηρεσίες που παρέχει η EFOROTEXNIKOS παρέχονται με υψηλά επαγγελματικά πρότυπα, αξιοπιστία, ακρίβεια και ικανοποίηση πελατών.

2. Δέσμευση

  • Συμμόρφωση με την ισχύουσα νομοθεσία και τους κανονισμούς του κράτους και της ΕΕ.
  • Διαρκής βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.
  • Επίκεντρο στον πελάτη: ακριβείς πληροφορίες, διαφάνεια, επικοινωνία.

3. Διαδικασίες

  • Ελέγχος και επικαιροποίηση των διαδικασιών όταν αλλάζει η νομοθεσία ή η φορολογική/λογιστική πρακτική.
  • Εσωτερική αξιολόγηση της ικανοποίησης των πελατών (feedback).
  • Εκπαίδευση προσωπικού, τήρηση προθεσμιών, υποχρέωση ακρίβειας στην κατάρτιση στοιχείων.

4. Διαχείριση παραπόνων

  • Διαδικασία υποβολής παραπόνων από πελάτες.
  • Διερεύνηση εντός καθορισμένου χρόνου (30 ημερών) και ενημέρωση πελάτη για τα αποτελέσματα.

5. Ευθύνη
Η διοίκηση και όλα τα στελέχη φέρουν ευθύνη για την εφαρμογή της πολιτικής ποιότητας.

6. Αναθεώρηση
Η πολιτική ποιότητας αναθεωρείται τουλάχιστον μία φορά ετησίως ή σε περίπτωση αλλαγών στη λειτουργία ή στη νομοθεσία.

Κανάκης Γιάννης

Λογιστής Φοροτεχνικός Α' Τάξης Ο.Ε.Ε.